NÅ ER NAV 2017 LANSERT

New release av yoodoo Microsoft Dynamics NAV

Endelig ha vi gleden av å lansere NAV 2017, med disse fantastiske nyhetene:
 
Office 365 Integrasjon

Hold deg oppdatert på alle bedriftens fronter. yoodoo er integrert med Office 365, som betyr at du enkelt kan se, analysere og dele informasjon med kollegaer på en enkel måte. Du kan enkelt navigere mellom yoodoo data og office produktene, som for eksempel Outlook og Excel.

Integrert Power BI

Som en forlengelse av den kraftige integrasjonen med Power BI, kan du nå inkludere Power BI rapporter som en del av rollesenteret i yoodoo.

Det er enkelt å komme i gang ved å bruke innholdspakken som ligger i Power BI, hvor du har eksempelrapporter som viser deg hva du kan gjøre i Power BI. Du kan også føle deg trygg på at dine data er trygge med tanke på at du utnytter den eksisterende sikkerheten i Power BI.

Assistert oppsett

Kom i gang raskere. Spar tid og unngå unødvendig manuelt arbeid med assistert oppsett som hjelper deg med å importere data, sette opp integrasjoner, og andre oppsett. Dra nytte av den forenklede opplevelsen, med forhåndsdefinerte oppsetts data og minimalt med kunde interaksjon.

Bruker opplevelsen

Vi fortsetter arbeide for å gjøre løsningen enklere, mer produktiv og smidig i bruk. 

Nå kan du gjøre enda flere oppgaver i nettleseren. Du kan for eksempel endre visning av lister, inkludert muligheten til å ha bildebasert listevisninger, og bruke veivisere til å lære nye metoder og funksjoner i systemet. I nettleseren kan du også bruke de vanlige snarveiene, som for eksempel "Escape" for og umiddelbart lukke et vindu, eller F5 for og oppdatere de siste dataene i nettleseren, uten å laste hele siden på nytt.

Finans

Jobb med ferdige finansrapporteringer og skaff deg verdifull innsikt i din bedrifts økonomiske status. Med de nye standard kontoskjemaene trenger du ikke sette opp noe, som betyr at du raskt kan tilpasse disse til dine behov. Det er også enklere å rapportere takket være de nye konto kategoriene som bidrar til at du kan strukturere kontoplanen ytterligere. 

Varer

Organiser og klassifiser varene dine på din måte, utfør avanserte søk med noen få tastetrykk og vis bare informasjonen du trenger. Du kan opprette dine egne vareattributter og selv bestemme hvilke verdier hver attributt kan ha. Dette hjelper deg å finne rett vare til rett tid.

Du kan filtrere på attributter på salgs- og kjøpsdokumenter, noe som gjør det mere effektiv å legge til varer da du får begrenset utvalget til kun å inneholde de egenskapene du er ute etter.

Vi håper du får glede av de nye funksjonene!